Aktualności
Asertywność w obsłudze klienta – sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta.

Izba Gospodarcza "Śląsk" zaprasza na szkolenie: Asertywność w obsłudze klienta– sztuka radzenia sobie z obiekcjami klienta. Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do specjalistów, konsultantów i pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta oraz sprzedaż w firmie. Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na radzenie sobie z obiekcjami klienta i stosowanie asertywnej postawy w trudnych sytuacjach w procesie ich obsługi.

Termin szkolenia:  07.06.2016 r. (wtorek),  godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184, Opole

Program szkolenia:
1.
Typologia klientów, ich identyfikacja i strategie obsługi
2.
Magia pytań otwartych w obsłudze klienta
3.
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta
4.
Jak asertywnie stawiać granice klientowi – moje koło asertywności
5.
Mój plan działania po szkoleniu

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:
• technik i sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem
• radzić sobie z emocjami
• skutecznie zadawać pytania otwarte w obsłudze klienta
• nabędą pewności siebie i określą swoje obszary do rozwoju w obszarze obsługi klienta
• identyfikować typy klientów i strategie ich obsługi
• asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z klientami (narzekanie, wywieranie wpływu, wyrażanie niezadowolenia itp.)
• budować relacje z klientami

Cele szkolenia:
• nabycie pewności siebie w kontakcie z klientami
• nabycie umiejętności zadawania pytań otwartych w obsłudze klienta
• poznanie metod i technik asertywnej postawy w radzeniu sobie z obiekcjami klienta
• poznanie swoich możliwości i podkreślenie mocnych stron w obsłudze klienta (autoanaliza)
• nabycie umiejętności identyfikowania klientów i stosowania odpowiednich strategii ich obsługi

Cena szkolenia:
240,00 zł brutto za osobę - dla Członków Izby Gospodarczej "Śląsk"
290,00 zł brutto za osobę - dla pozostałych uczestników

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie (obiad oraz przerwy kawowe)
- zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu

Zapisy na szkolenia:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl
Formularz zgłoszeniowy znajduje się w tutaj.

X
Podaj adres email osoby, której chcesz polecić artykuł:
Podaj imię polecającego:
Podaj swój adres email: