Aktualności
"Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania”

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów:

"Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania”,

które odbędą się:

18 stycznia 2016 r. w Warszawie

18 stycznia 2016 r. w Poznaniu

24 lutego 2016 r. w Warszawie

24 luty 2016 r. w Bydgoszczy


Proponujemy Państwu pomoc w prowadzeniu działań marketingowych zgodnego z prawem. Szczególnie uwzględniamy problematykę art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego, który wszedł w życie w dniu 25 grudnia 2014r.

Prowadzący marketing, jeśli chcą uniknąć wysokich kar, jak najszybciej powinni spełnić dodatkowe wymogi, dotyczące kontaktu telefonicznego z klientami. Nasze szkolenie pomoże Państwu skutecznie zaimplementować procedury, które zapewnią Państwu bezpieczeństwo prawne podczas prowadzenia działań marketingowych, przy jednoczesnym uniknięciu nadmiaru działań formalnych.

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:

  • Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
  • Jak poruszać się pomiędzy różnymi przepisami regulującymi kwestie zgód (Prawo Telekomunikacyjne, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawa o ochronie danych osobowych)
  • Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
  • Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
  • Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
  • Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
  • Co oznacza „uprzednia zgoda”
  • W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
  • Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
  • Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
  • Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta


W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.

Na warsztaty zapraszamy szczególnie:

  • Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
  • Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
  • Kierowników sprzedaży
  • Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
  • Pracowników działu marketingu
  • Administratorów Bezpieczeństwa Informacji


Prowadzący ma wieloletnią praktykę we wspieraniu działań marketingowych (konstruowanie zgód, dobór bazy, udzielanie odpowiedzi klientom w zakresie podstaw prawnych działań marketingowych – pytania typu „dlaczego dostałem SPAM”; „skąd mają Państwo moje dane”):

  • Barbara Pióro, Ekspert ds. Przetwarzania danych osobowych,
  • Luiza Działowska, trener, audytor


Zajęcia będą się odbywały w grupach nie przekraczających 20 osób.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin Miejsce Koszt udziału 1 osoby wynosi zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu
18 stycznia 2016 r. Warszawa 580 PLN 23 % WAT po 04 stycznia
680 PLN 23 % WAT do 04 stycznia
18 stycznia 2016r. Poznań 580 PLN 23 % WAT po 04 stycznia
680 PLN 23 % WAT do 04 stycznia
24 luty 2016r. Warszawa 580 PLN 23 % WAT do 04 lutego
680 PLN 23 % WAT po 04 lutym
24 luty 2016r. Bydgoszcz 580 PLN 23 % WAT do 04 lutego
680 PLN 23 % WAT po 04 lutym


Czas: 7 godzin

Cena szkolenia obejmuje udział w zajęciach, serwis kawowy i materiały

Zgłoszenia grupowe – zapytanie prosimy kierować na adres email gis@globinfosec.pl

X
Podaj adres email osoby, której chcesz polecić artykuł:
Podaj imię polecającego:
Podaj swój adres email: