Aktualności
"Kelner doradcą kulinarnym - Psychologia sprzedaży. Sugestywna sprzedaż podczas obsługi Gości „krok po kroku" oraz zasady prowadzenia rozmowy z Trudnym Gościem."

Termin szkolenia: 07.12.2015 r. (poniedziałek), godz. 9:00 – 17:00
Miejsce szkolenia: siedziba Izby Gospodarczej "Śląsk", ul. Ozimska 184 Opole
Trener: Rafał Pasenik – trener biznesu ds. HoReCa
Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Od 19 lat związany z branżą HoReCa. Wieloletni trener o bogatej praktyce zawodowej w branży hotelarsko - gastronomicznej. Podczas pracy w hotelach i restauracjach w Warszawie na stanowiskach kierowniczych zdobył doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, szkoleniem pracowników, kontrolingiem i rozliczaniem usług.

Program:
1. Czym jest dla mnie sprzedaż ?
2. Dlaczego sprzedajemy ?
3. Jak zostać doradcą kulinarnym dla swoich Gości ?
- znajomość produktów
- obsługa „krok po kroku"
4. Rola komunikacji w procesie sprzedaży
- komunikacja: kuchnia-sala
- praca zespołowa
5. Rozpoznawanie potrzeb Gości
- pierwsze wrażenie
- jak skutecznie zachęcać Gości do wybierania specjalności dnia ?
- różne rodzaje Gości
- zamykanie sprzedaży
- ponowne zaproszenie Gości
6. Umiejętne doradzanie
- polecanie 1-1-1/3-2-3
7. Sztuka zadawania właściwych pytań
- pytanie otwarte/zamknięte
- dopasowanie właściwych pytań do różnego rodzaju Gości
8. Co to jest reklamacja?
- korzyści wynikające z reklamacji
- reklamacja uzasadniona
- „taktyki kupieckie" – jak sobie poradzić?
9. Sposoby rozwiązywania reklamacji: jak przeprosić bez używania słowa przepraszam?
- trudne pytania
10. Analiza przypadku trudnych sytuacji:
- zbyt długi czas oczekiwania na dania
- reklamacja potrawy
- nie dobre
- zjadłem bo byłem głodny
- inne
11. Zachowanie się w trudnych sytuacjach

Cena uczestnictwa w szkoleniu to:

256 zł brutto (208,13 zł netto) dla firm członkowskich
320 zł brutto (260,16 zł netto) dla pozostałych firm
 
Cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz lunch.
W szkoleniu mogą uczestniczyć maksymalnie 3 osoby z jednej firmy.

Zapisy na szkolenia oraz dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 77 453 84 83. i na stronie internetowej.
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres szkolenia@igsilesia.pl bądź faksem na numer 77 453 84 84.
Formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo w biurze RIG.

X
Podaj adres email osoby, której chcesz polecić artykuł:
Podaj imię polecającego:
Podaj swój adres email: