Aktualności
"Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania”
"Marketing zgodnie z prawem - problemy i rozwiązania”

Zapraszamy na kolejną edycję warsztatów, które odbędą się:

24 lutego 2016 r. w Warszawie
24 lutego 2016 r. w Bydgoszczy
08 marca 2016 r. w Warszawie
08 marca 2016 r. w Poznaniu
22 marca 2016r. w Bydgoszczy


Proponujemy Państwu pomoc w prowadzeniu działań marketingowych zgodnego z prawem. Szczególnie uwzględniamy problematykę art. 172 Prawa Telekomunikacyjnego, który wszedł w życie w dniu 25 grudnia 2014r.

Prowadzący marketing, jeśli chcą uniknąć wysokich kar, jak najszybciej powinni spełnić dodatkowe wymogi, dotyczące kontaktu telefonicznego z klientami. Nasze szkolenie pomoże Państwu skutecznie zaimplementować procedury, które zapewnią Państwu bezpieczeństwo prawne podczas prowadzenia działań marketingowych, przy jednoczesnym uniknięciu nadmiaru działań formalnych.

Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo:

  • Jak prawidłowo zebrać zgody marketingowe od klientów
  • Jak poruszać się pomiędzy różnymi przepisami regulującymi kwestie zgód (Prawo Telekomunikacyjne, Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawa o ochronie danych osobowych)
  • Które z kontaktów marketingowych możemy zachować po zmianie przepisów
  • Jakich zgód potrzebujemy przy wykorzystywaniu poszczególnych kanałów komunikacji (np. telefon, poczta e-mail, voicemail)
  • Jakich zgód potrzebujemy przy przekazywaniu poszczególnych rodzajów informacji (oferta, informacja o usługach lub produktach własnych i partnerów)
  • Jak zebrać zgody od osób na potrzeby realizowanych celów marketingowych, aby nie ponieść nadmiernych kosztów
  • Co oznacza „uprzednia zgoda”
  • W jaki sposób zmienić skrypty w Call Center, aby być zgodnym z nowymi przepisami (do tej pory telefony do klienta nie wymagały jego zgody)
  • Jak komunikować się z osobami, które sądzą, że złamaliśmy prawo, tak, aby nie doszło do skargi w GIODO, UOKiK, UKE
  • Co możemy zrobić jeśli do takiej skargi dojdzie
  • Jakie są sankcje za wysyłanie marketingu bez zgody klienta


W trakcie warsztatów będziemy odpowiadać na Państwa pytania.

Na warsztaty zapraszamy szczególnie:

  • Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii marketingowej
  • Osoby przygotowujące bazy danych klientów do kampanii
  • Kierowników sprzedaży
  • Pracowników działów prawnych wspierających działy marketingu
  • Pracowników działu marketingu
  • Administratorów Bezpieczeństwa Informacji


Prowadzący ma wieloletnią praktykę we wspieraniu działań marketingowych (konstruowanie zgód, dobór bazy, udzielanie odpowiedzi klientom w zakresie podstaw prawnych działań marketingowych – pytania typu „dlaczego dostałem SPAM”; „skąd mają Państwo moje dane”):

  • Barbara Pióro, Ekspert ds. Przetwarzania danych osobowych,
  • Luiza Działowska, trener, audytor


Zajęcia będą się odbywały w grupach nie przekraczających 20 osób.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin Miejsce Koszt udziału 1 osoby wynosi zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu
24 luty 2016r. Warszawa 580 PLN 23 % WAT do 10 lutego
680 PLN 23 % WAT po 10 lutym
24 luty 2016r. Bydgoszcz 580 PLN 23 % WAT do 10 lutego
680 PLN 23 % WAT po 10 lutym
08 marca 2016r Warszawa 580 PLN 23 % WAT do 23 lutego
680 PLN 23 % WAT po 23 lutym
08 marca 2016r Poznań 580 PLN 23 % WAT do 23 lutego
680 PLN 23 % WAT po 23 lutym
22 marca 2016r Bydgoszcz 580 PLN 23 % WAT do 09 marca
680 PLN 23 % WAT po 09 marca


Czas: 7 godzin

Cena szkolenia obejmuje udział w zajęciach, serwis kawowy i materiały

Zgłoszenia grupowe – zapytanie prosimy kierować na adres email gis@globinfosec.pl

Agenda

 

Czas Tematyka
9.30-10.00 Rejestracja uczestników szkolenia, kawa
10.00-12.00
  1. Przepisy prawa regulujące prowadzenie działań marketingowych
  2. Opinie grupy roboczej art. 29
  3. Rodzaje zgód, w tym zgody na marketing podmiotów trzecich
  4. Jak skonstruować prawidłowo treść zgody w świetle orzecznictwa
12.00-12.15 Przerwa
12.15-14.15
  1. Kanały komunikacji marketingowej, a kształt potrzebnej zgody – grafy ułatwiające pracę
  2. Przykładowe działania marketingowe, a kanały komunikacji i wymagane zgody – grafy ułatwiające pracę.
14.15-14.30 Przerwa
14.30-16.00
  1. Procedura odwołania zgody na marketing
  2. Konkursy i loterie – tworzenie zapisów dotyczących danych osobowych
  3. Sankcje i kary za kierowanie działań marketingowych bez zgody klienta\
16.00 Zakończenie warsztatów, rozdanie certyfikatów
X
Podaj adres email osoby, której chcesz polecić artykuł:
Podaj imię polecającego:
Podaj swój adres email: