Termin wypełnienia testu przedłużony!!
W związku z licznymi prośbami ze strony szkół biorących udział w projekcie przedłużamy czas trwania I etapu konkursu „Młodzieżowy Lider Biznesu 2016” do 10 lutego 2016 r. (do godz. 23:59).
W I etapie Uczestnicy wypełniają test on-line składający się z 30 pytań, dostępny na stronie www.mlb.gwsh.pl.
Konkurs obejmuje zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, ekonomii, finansów oraz biznesu i ma za zadanie promocję przedsiębiorczości wśród młodzieży. Jego celem jest rozwijanie wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych przedsiębiorczych postaw, ekonomicznych umiejętności, zasobu wiedzy teoretycznej i praktycznej, a także wzmacnianie integracji młodzieży ze środowiskiem biznesu.
Nagrody w konkursie to m.in.:
Informacje dodatkowe o konkursie znajdują się na stronie www.mlb.gwsh.pl
Młodzieżowy Lider Biznesu 2016 informacje szczegółowe o poszczególnych etapach konkursu
I etap: 13 stycznia – 10 lutego 2016 r.
W I etapie Uczestnicy wypełnią test on-line, który będzie dostępny na stronie www.mlb.gwsh.pl.
Test składa się z 30 pytań. Każde pytanie zawiera tylko jedną poprawną odpowiedź. Na odpowiedź na każde pytanie Uczestnik otrzymuje 1 minutę, czyli wypełnienie testu trwa maksymalnie 30 minut. Nie ma możliwości powrotu do poprzedniego pytania. Przejście do kolejnego pytania bez uprzedniego zaznaczenia odpowiedzi będzie uznane za brak odpowiedzi.
Zasady przyznawania punktów:
- za poprawną odpowiedź: 1 pkt.
- za brak odpowiedzi: 0 pkt.
- za błędną odpowiedź: -1 pkt.
Test należy wypełniać samodzielnie. Będzie on dostępny przez 2 tygodnie przez całą dobę, w związku z czym można go wypełniać o dowolnej porze dnia.
Do klasyfikacji końcowej wliczany będzie wynik punktowy, a w przypadku równej liczby punktów będzie decydował czas jego wypełnienia.
II etap: 15 lutego – 14 marca 2016 r.
W II etapie 60 Uczestników stworzy prace projektowe na zadany temat, który otrzymają wraz z informacją o zakwalifikowaniu się do II etapu. Elementem obowiązkowym krótkiej (od 1 do 3 stron A4) pracy projektowej będzie film promocyjny.
Aby wyrównać szanse wszystkich Uczestników, filmik ten będzie mógł zostać nakręcony tylko telefonem komórkowym, bez użycia sprzętu profesjonalnego. Oceniana będzie pomysłowość, kreatywność, zgodność z tematem, ale też realność pomysłu.
Wraz z tematem pracy Uczestnicy otrzymają wytyczne do jej stworzenia oraz niezbędne dokumenty dotyczące praw autorskich.
W celu zapoznania się z przykładowymi filmami promocyjnymi stworzonymi w poprzedniej edycji konkursu zachęcamy do odwiedzenia kanału MLB Creative Poland na portalu www.youtube.com
III etap: kwiecień 2016 r.
Do III etapu zakwalifikuje się 8 Uczestników. W pierwszej części zaprezentują oni swoje prace projektowe przygotowane w II etapie. Podczas prezentacji pomysłów ocenie podlegała będzie umiejętność publicznego wystąpienia i zaprezentowania swojego autorskiego pomysłu, zdolność do przekonania odbiorcy do słuszności przyjętych założeń projektowych oraz forma prezentacji. W drugiej części każdy z uczestników odpowie na trzy pytania z zakresu przedsiębiorczości, ekonomii, finansów i biznesu.