Aktualności
Promocja swojego biznesu

Przedsiębiorcy każdej branży podejmują próbę podjęcia działań, które mają na celu wzbudzić zainteresowanie ze strony klientów. Szeroka gama narzędzi umożliwiających promocję firm coraz częściej odbiega od tradycyjnych sposobów komunikacji z rynkiem. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż sprzedanie określonego produktu wiąże się najpierw z przedstawieniem go całego światu, poznaniem jego korzyści i zachętą kupna.

Tradycyjne narzędzia

Działanie z zakresu tradycyjnych reklam dzielimy na dwa filary: powyżej linii (środki masowego przekazu, kosztowna i efektowna realizacja) oraz poniżej linii (telefoniczna sprzedaż produktów, niskie koszty i mniej efektowna realizacja ).

Marketing szeptany

Polega na bezpośrednim polecaniu określonej oferty klientom. Tego rodzaju działanie ma duży wpływ, ponieważ słowny przekaz informacji ze strony osób z najbliższego otoczenia jest bardziej wiarygodne od telewizyjnych reklam.

Internet

Stanowi powszechne narzędzie promocji, którym posługują się przedsiębiorcy z każdej branży poprzez zakup reklam na różnorakich portalach internetowych, serwisach społecznościowych itp. Należy odpowiednio dobrać reklamę internetową oraz formę komunikacji.
 

X
Podaj adres email osoby, której chcesz polecić artykuł:
Podaj imię polecającego:
Podaj swój adres email: